Czy warto się uczyć ekonomii?

Oczywiście, że warto, co może potwierdzić uczeń klasy II technikum ekonomicznego Michał Rożnowski, uczestnik projektu pn. „Ekonomia? Challenge accepted!” zorganizowanym przez Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.

Celem projektu była popularyzacja wiedzy ekonomicznej wśród młodzieży.

I etap konkursu polegał na udziale w czterech webinariach o tematyce ekonomicznej i wypełnianiu pre-testów.  II etap to gra terenowa, która odbyła się 26.03.2019 w Bóbrce w Muzeum Przemysłu Naftowego i Gazownictwa. Do tego etapu przeszło 60 uczniów z województwa podkarpackiego, którzy w zespołach trzyosobowych zmagali się z wyznaczonymi zadaniami. W ramach imprezy uczestnicy mogli także zwiedzić muzeum i czynną kopalnię oraz rozegrać grę planszową „Cash flow”. Czas spędzili bardzo efektywnie i wesoło, wykazując się dużym zaangażowaniem. Reprezentujący nas Michał osiągnął w grze terenowej bardzo dobry wynik, potwierdzając wysoki poziom wiedzy.

Gratulujemy!

M.J.

       

Rządowy program „Dobry Start”

Wpisy tematycznie

Archiwa

Strona archiwalna

Marzec 2019
P W Ś C P S N
« Lut   Kwi »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031