Terenowa lekcja marketingu.

Jak przeprowadzić badania marketingowe dowiedziała się klasa II technikum ekonomicznego, która 28 lutego odbyła wycieczkę przedmiotową do jednostek handlu detalicznego. Uczniowie przekonali się w praktyce jak zbadać rynek pod względem ceny i działań promocyjnych. Zbierali informacje, które po przeanalizowani,  posłużą wyciagnięciu wniosków dotyczących opłacalności zakupów produktów  podstawowych, zróżnicowania cen na rynku, okazji pojawiających się w sklepach, a także sezonowych promocji. Przyszli ekonomiści mogli się przekonać że wiedza  teoretyczna zdobyta w ławce szkolnej ma swoje praktyczne zastosowanie.

MJ

Wpisy tematycznie

Firmy współpracujące z naszą szkołą

logo Krajowa Administracja Skarbowa

Archiwa

Strona archiwalna

marzec 2022
P W Ś C P S N
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031